Публікація:
Методи, засновані на знаннях, для прогнозування цифрової реклами та підвищення ефективності рекламних кампаній

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Друкарня Мадрид

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Запропоновано використовувати методи засновані на знаннях в існуючих системах цифрових рекламних кампаній для прогнозування аудиторії та обрання ефективної маркетингової стратегії

Опис

Ключові слова

маркетингова стратегія, прогнозування аудиторії

Бібліографічний опис

Дудка О. О. Методи, засновані на знаннях, для прогнозування цифрової реклами та підвищення ефективності рекламних кампаній / О. О. Дудка // Інформаційні системи та технології : матеріали 9-ї Міжнар. наук.-техн. конф., 17–20 листопада 2020 р. – Харків : Друкарня Мадрид, 2020. – С. 223–224.

DOI