Публікація: Методи, засновані на знаннях, для прогнозування цифрової реклами та підвищення ефективності рекламних кампаній
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Друкарня Мадрид
Анотація
Запропоновано використовувати методи засновані на знаннях в існуючих системах цифрових рекламних кампаній для прогнозування аудиторії та обрання ефективної маркетингової стратегії
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, прогнозування аудиторії
Бібліографічний опис
Дудка О. О. Методи, засновані на знаннях, для прогнозування цифрової реклами та підвищення ефективності рекламних кампаній / О. О. Дудка // Інформаційні системи та технології : матеріали 9-ї Міжнар. наук.-техн. конф., 17–20 листопада 2020 р. – Харків : Друкарня Мадрид, 2020. – С. 223–224.