Публікація:
Дослідження і реалізація методу інтелектуального аналізу даних для вирішення маркетинговиїх завдань

dc.contributor.authorКравець, Р. А.
dc.date.accessioned2021-03-24T20:07:22Z
dc.date.available2021-03-24T20:07:22Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractМетою є дослідження нестохастичних методів прогнозування та доцільність їх використання в реальних маркетингових задачах. Вирішується задача кластеризації та прогнозування багатовимірних часових рядів.uk_UA
dc.identifier.citationКравець Р. А. Дослідження і реалізація методу інтелектуального аналізу даних для вирішення маркетинговиїх завдань : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 - Комп’ютерні науки / Р. А. Кравець ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 79 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/15077
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectgoogle analyticsuk_UA
dc.subjectнеповні даніuk_UA
dc.subjectкластеризація часових рядівuk_UA
dc.subjectкластерний аналізuk_UA
dc.subjectdata mininguk_UA
dc.subjectстохастичні методиuk_UA
dc.titleДослідження і реалізація методу інтелектуального аналізу даних для вирішення маркетинговиїх завданьuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2020_M_INF_Kravets_RA.pdf
Розмір:
1.7 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: