Публікація:
Лендінг – його аналіз та моделювання

dc.contributor.authorОмаров, М. А.
dc.contributor.authorТиха, Т. В.
dc.date.accessioned2018-04-20T09:54:30Z
dc.date.available2018-04-20T09:54:30Z
dc.date.issued2017
dc.description.abstractОбґрунтовується доцільність та актуальність теоретичних досліджень в галузі інтернет-маркетингу, зокрема при проведені інтернет-маркетингових кампаній. Аналізується використання лендінгу (landing page) у сучасному інтернет-маркетинзі, визначаються властивості посадкових сторінок та їх обмеження. Досліджується сприйняття посадкової сторінки. Надається огляд методів розробки посадкових сторінок. Розглядається доцільність використання лендінгу при проведенні інтернет-маркетингових кампаній та критерії, за котрими вона визначається.uk_UA
dc.identifier.citationОмаров М. А. Лендінг – його аналіз та моделювання / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Бионика интеллекта. – 2017. – №2 (89). – С. 164–168.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/4811
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectлендінгuk_UA
dc.titleЛендінг – його аналіз та моделюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Omarov_MA_164-168.pdf
Розмір:
425.82 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: