Публікація:
Соціальні мережі як ключовий інструмент формування професійного іміджу

dc.contributor.authorСилка, О. В.
dc.date.accessioned2025-04-18T06:38:43Z
dc.date.available2025-04-18T06:38:43Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe article examines the process of forming a professional image on social networks as a key tool for competitive positioning in the labor market. The main theoretical approaches to creating a personal brand are analyzed. The role of social networks in professional self-presentation is highlighted, classified according to their purposes, and the key factors of a successful image are identified. Particular attention is paid to adapting to changes in the information environment and using digital technologies for effective reputation management. The prospects for further research in the field of building a professional image for IT specialists are outlined
dc.identifier.citationСилка О. В. Соціальні мережі як ключовий інструмент формування професійного іміджу / О. В. Силка // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 9. – С. 52–53.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30327
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectформування професійного іміджу
dc.subjectпрофесійний імідж
dc.titleСоціальні мережі як ключовий інструмент формування професійного іміджу
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T9_Fil-52-53.pdf
Розмір:
221.19 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: