Публікація:
Человек общества потребления

dc.contributor.authorЛисицкий, К. Е.
dc.date.accessioned2023-06-05T20:31:47Z
dc.date.available2023-06-05T20:31:47Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractWe discuss the problem of historically established rights of the consumer society. Different approaches to solving this problem by first trying to understand the trends in the birth of a consumer society to the care of manmade, including the information civilization, the human, where the core value is people. It is concluded that the exit from the impasse can only be an investment in human feelings and human intelligence, education of the "new humanism", which includes global, love of justice and an aversion to violence.
dc.identifier.citationЛисицкий К. Е. Человек общества потребления / К. Е. Лисицкий, научный руководитель – Горячковская А. Н. // Радиоэлектроника и молодежь в ХХІ веке : материалы 16-го Междунар. молодежн. форума, 17–19 апреля 2012 г. – Харьков : ХНУРЭ, 2012. – Т. 7. – С. 17–18.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/23170
dc.language.isoother
dc.publisherХНУРЭ
dc.titleЧеловек общества потребления
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Fil_2012_17_18.pdf
Розмір:
29.46 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.64 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: