Публікація:
Образы женщин в рекламе

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

While the power ol advertisements has long been known, investigations of sociocultural influences on sexual attitudes have been limited primarily to studies of sexually aggressive media. In this publication we examined the effects on sexual attitudes of different portrayals of women in advertisements.

Опис

Ключові слова

Цитування

Малицкая H. A. Образы женщин в рекламе / H. A. Малицкая, Е. А. Бунецкая // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 23 Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2019 р. – Харків : ХНУРЕ, 2019. – Т. 8. – С. 193–194.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються