Публікація:
Образы женщин в рекламе

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2019

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

While the power ol advertisements has long been known, investigations of sociocultural influences on sexual attitudes have been limited primarily to studies of sexually aggressive media. In this publication we examined the effects on sexual attitudes of different portrayals of women in advertisements.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Малицкая H. A. Образы женщин в рекламе / H. A. Малицкая, Е. А. Бунецкая // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 23 Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2019 р. – Харків : ХНУРЕ, 2019. – Т. 8. – С. 193–194.

DOI