Публікація:
Вплив засобів масової інформації на особистість

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЭ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The report describes the main types of media, their value to society, function and impact on human consciousness

Опис

Ключові слова

Цитування

Головко І. О. Вплив засобів масової інформації на особистість / І. О. Головко, науковий керівник – доц. Старікова Г. Г. // Радиоэлектроника и молодежь в ХХІ веке : материалы 16-го Междунар. молодежн. форума, 17–19 апреля 2012 г. – Харьков : ХНУРЭ, 2012. – Т. 7. – С. 135–136.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються