Публікація:
Вплив засобів масової інформації на особистість

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2012

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЭ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

The report describes the main types of media, their value to society, function and impact on human consciousness

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Головко І. О. Вплив засобів масової інформації на особистість / І. О. Головко, науковий керівник – доц. Старікова Г. Г. // Радиоэлектроника и молодежь в ХХІ веке : материалы 16-го Междунар. молодежн. форума, 17–19 апреля 2012 г. – Харьков : ХНУРЭ, 2012. – Т. 7. – С. 135–136.

DOI