Публікація:
Системний аналіз задачі сегментації гравців комп’ютерних ігор

dc.contributor.authorЛомія, С. Г.
dc.date.accessioned2023-06-13T22:12:31Z
dc.date.available2023-06-13T22:12:31Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractCustomer segmentation is important for increasing monetization and increasing profits in free-to-play mobile and browser games. Based on the results of segmentation, developers can create personalized offers that better meet the interests of each group of players. The work carried out a system analysis and considered the use of A/B testing to solve the problem of segmentation of mobile game players.
dc.identifier.citationЛомія С. Г. Системний аналіз задачі сегментації гравців комп’ютерних ігор / С. Г. Ломія // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : тези доповідей 27-го Міжнародного молодіжного форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 7. – С. 157–158.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/23393
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectсегментація гравців
dc.subjectмобільні ігри
dc.subjectA/B тестування
dc.titleСистемний аналіз задачі сегментації гравців комп’ютерних ігор
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Lom.pdf
Розмір:
82.27 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.64 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: