Кафедра медіаінженерії та інформаційних радіоелектронних систем (МІРЕС)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Кафедра медіаінженерії та інформаційних радіоелектронних систем (МІРЕС) за темою "3D-моделювання"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Використання моушн дизайну в сучасному медіапросторі(2024) Іменинник, В. О.Об’єкт дослідження — методи та технології створення моушн-графіки. Предмет дослідження — створення та використання моушн-графіки у відеоролику. Мета кваліфікаційної роботи — дослідити та проаналізувати вплив моушн графіки у відеоролику на глядача. У даній кваліфікаційні роботі детально розібрані та проаналізовані такі елементи моушy-дизайну, як анімація, графічні переходи, додаткові візуальні ефекти, анімовані інтерфейси, моушн-графіка, кінематографічний монтаж , звук і музика, 3D-моделювання й анімація, сценарії і розробка концепцій, візуалізація даних. Також детально розглянуто використання математичних способів свторення комп’ютерної графіки. Як результат кваліфікаційної роботи, було створено проморолик колаборації пончиків з маркою авто «Audi», у якому використані різні елементи моушн-дизайну. На основі цього ролику проводились дослідження впливу на цільову аудиторію. Дана робота дуже актуальна тому, що вона враховує та висвітлює сучасні тенденції в медіа індустрії. Отримані результати можна використовувати для розуміння актуальності використання та впливу моушн-дизайну у багатьох медіа сферах.Публікація Розробка функціональної 3D моделі персонажа та її інтеграція у відеоігрове середовище(2023) Сніцар, Є. А.Об’єкт дослідження – використання 3D моделювання у відеоігровому середовщі розробки. Предмет дослідження – методи та принципи розробки 3D моделей у відеоігровому середовщі розробки. Мета кваліфікаційної роботи роботи – Розробка функціональної 3D моделі персонажа та її інтеграція у відеоігрове середовище. Методи дослідження – теоретичний аналіз, практична розробка. У даній роботі наведено пайплайн (систематизовані етапи) професійної розробки комп’ютерних тривимірних відеоігрових моделей, огляд існуючих та актуальних сьогодні засобів їх створення, розробка дизайну та концепту майбутньої моделі, створення моделі за концептом та підготування її до інтеграції у відеогрове середовище розробки.