Кафедра програмної інженерії (ПІ)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Кафедра програмної інженерії (ПІ) за темою "3D-рендеринг"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація 3D-рендеринг система з абстракційним шаром RHI для кількох рендеринг API(2025) Павловський, І. В.Об’єкт розробки – cистема 3D-рендерингу з абстрактним шаром інтерфейсу апаратного рендерингу (RHI) для підтримки кількох API рендерингу, що забезпечує кросплатформне відтворення та ефективне керування сценами. Мета розробки – cтворити гнучку та ефективну систему 3D-рендерингу, яка абстрагує деталі низькорівневих API рендерингу, підтримує сучасні техніки рендерингу, такі як фізично базований рендеринг (PBR), та забезпечує обробку складних сцен з інстансованим рендерингом і завантаженням активів у форматі GLTF. Метод вирішення – cистема розроблена з використанням мови C++ з абстрактним шаром RHI для підтримки DirectX 12 і потенційно Vulkan. Конвеєр рендерингу використовує форвардний PBR-підхід з інстансованим рендерингом для оптимізації продуктивності. Активи завантажуються у форматі GLTF, а для обробки текстур використовується бібліотека DirectXTex. Система спроєктована як розширювальна, з модульними компонентами для керування константними буферами, джерелами світла та матеріалами. У результаті було створено масштабовану та ефективну систему 3D-рендерингу, здатну обробляти складні сцени з високою продуктивністю. Система підтримує інстансований рендеринг, PBR-матеріали та крос-API сумісність через абстракцію RHI, що робить її придатною для розробки ігор, візуалізації та інших графічних застосунків.