Логотип архіву
Репозиторій
Харківського національного університету радіоелектроніки
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Натисніть тут, щоб зареєструватися. Ви забули пароль?
Логотип архіву
Репозиторій
Харківського національного університету радіоелектроніки
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Натисніть тут, щоб зареєструватися. Ви забули пароль?
  • Фонди та колекції
  • Вміст архіву
  • Контакти
  • Допомога
  1. Головна
  2. Перегляд за автором

Перегляд за автором "Klymenko, D."

Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
  • Завантаження...
    Зображення мініатюри
    Публікація
    Integration of information technology in defining value proposition as a key element of the company's marketing strategy and communication
    (ХНУРЕ, 2024) Klymenko, D.
    Market entry success transcends product or service quality, demanding strategic marketing. A striking 35% of startups fail by missing actual market needs, pointing to a gap between entrepreneurial offerings and customer demands. This often arises from poor customer data analysis methods. Emphasizing customer data's role is crucial for creating compelling value propositions. Aligning products with customer needs, through data analytics, is essential for informed decision-making and strategic planning. This approach significantly improves market entry success odds by ensuring offerings meet real customer demands.
  • Харківський національний університет радіоелектроніки
  • Електронний каталог НБ ХНУРЕ
  • Доступ до баз даних в ХНУРЕ
Ми в соціальних мережах
FacebookInstagramYouTube
  • Контакти
  • Довідкова служба
  • Адміністрація бібліотеки:
    library@nure.ua

Наукова бібліотека ХНУРЕ

  • Налаштування cookie
  • Політика конфіденційності
  • Надіслати відгук