Перегляд за автором "Avrunin, O."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Computed tomography dataset analysis for stereotaxic neurosurgery navigation(2019) Avrunin, O.; Tymkovych, M.; Semenets, V.; Piatykop, V.Experience of design methods of image-guided navigation for stereotaxis neurosurgery is described. The above approach allows obtaining high accuracy to identify spatial the position of the reference stereotactic landmarks. Visualization of the contours of the third ventricle gives the ability to calculate the center of intracerebral stereotactic coordinates system. Use of the proposed techniques in the clinic allows significantly (up to 20%) to improve the effectiveness of stereotactic operations in parkinsonism. Methods for computer tomography image processing are proposed and analyzed. Further, increase accuracy stereotactic targeting functional surgery is associated with the development of machine analysis algorithms tomographic data with a view maximum recognition automation intracerebral landmarks taking into account their individual variability and allow to improve systems for surgical planning by using virtual and full-scale simulation modeling of the main stages a surgical intervention.Публікація Feasibility analysis of implant movement along arc trajectory under non-contact control in magnetic stereotaxic system(ХНУРЕ, 2023) Jiao Hunkun; Avrunin, O.У статті подано безконтактне керування магнітними імплантами способом зміни зовнішнього магнітного поля в магнітній стереотаксичній системі та проаналізовано можливість їх переміщення по дуговій траєкторії. За допомогою програмного забезпечення COMSOL змодельовано процес переміщення мініатюрного магнітного імпланта по дуговій траєкторії, досліджено зміну траєкторії мікромагнітного імпланта після зміни зовнішнього магнітного поля, визначено взаємне розташування великих постійних магнітів та проведено механічний аналіз переміщення мініатюрного магнітного імпланта по дуговій траєкторії. У цьому експерименті ми фіксуємо великий постійний магніт, рухаємо лише другий постійний магніт, спочатку спостерігаємо процес руху малих постійних магнітів по прямій траєкторії, визначаємо положення магнітного поля великого постійного магніту, коли він контактує з малим постійним магнітом, а потім аналізуємо силу малого постійного магніту за допомогою модуля розрахунку сили та встановлюємо відносне положення між двома великими постійними магнітами, порівнюючи x F та F y , і коли малий постійний магніт почне рухатись по дуговій траєкторії. Далі, згідно з попередніми результатами, ми переміщуємо два сусідні великі постійні магніти одночасно з певним інтервалом, записуємо траєкторію руху малого магніту, і, нарешті, за допомогою модуля розрахунку сил програмного забезпечення COMSOL здійснюємо силовий аналіз руху малих постійних магнітів по дугових траєкторіях. Результати проведеного експерименту будуть використані для визначення взаємного розташування двох великих постійних магнітів, розташованих поруч під час дослідження, для з’ясування того, за яких умов малі постійні магніти будуть рухатися по дуговій траєкторії. Метою цього експерименту є забезпечення теоретичної та інформаційної підтримки для подальших практичних досліджень магнітної стереотаксичної системи, коли всі параметри в програмному забезпеченні COMSOL отримані на основі фактичних показників вимірювань для підвищення вірогідності результатів симуляції.Публікація Possibilities Theoretical And Natural Models For Determining The Coefficient Of Human Aerodynamic Nose Resistance(2022) Nosova, Ya.; Avrunin, O.; Shushliapina, N.; Abdelhamid, I. Y.; Saleh, A. B. A.This paper presents a comparative analysis of mathematical and full-scale models in determining the aerodynamic nose drag coefficient. According to the results of experimental tests of a full-scale model obtained by 3D printing, it is possible to calculate the value of the aerodynamic nose drag coefficient by obtaining the pressure drop values total losses for the corresponding given air flow rates. The discrepancy between the values of the aerodynamic nose drag coefficients in this case did not exceed 15% and is explained by methodological errors associated with the approaches in calculating the aerodynamic model of the nasal cavity, in particular, the impossibility of taking into account all local disturbances and their mutual influence, and the properties of the plastic surface of the air channels of the full-scale model during experimental tests