Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_ІНФ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_ІНФ) за автором "Борисенко Є. А."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження методів розроблення ігрового світу(2022) Борисенко Є. А.Об’єктом дослідження є відеоігрова індустрія. Метою дослідження є реалізація та вивчення методів створення ігрових світів різного рівню складності та наповнення. У ході аналізу сучасного стану відеоігрової індустрії розбито методи на дев’ять основних класів, зроблено огляд розвитку та сучасних технологій, що використовуються для створення ігрових світів. На основі наукової літератури додатково сформовано важливі аспекти при створенні відеоігор. Детально розглянуто методи розмірності простору, методи встановлення камери або точки зору, методи анімації та методи взаємодії розробників з гравцями. У результаті дослідження здійснена програмна реалізація простої 2D гри.