Публікація: Дослідження впливу візуальної інформації у підручниках на засвоєння навчальної програми
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНУРЭ
Анотація
Для дитини середнього шкільного віку книга є об'єктом реальної дійсності, який має значний освітній потенціал, широкі комунікативні можливості. Книга дає дитині можливість розвиватися самостійно та закріплювати вивчення нового матеріалу. Вона має важливе виховне значення. Не можна також ігнорувати книгу як культурний феномен в освітньому просторі сучасного школяра.
Опис
Ключові слова
підручник, засвоєння програми, освіта, візуальна інформація
Цитування
Челомбітько В. Ф. Дослідження впливу візуальної інформації у підручниках на засвоєння навчальної програми / В. Ф. Челомбітько, М. О. Мажуга // Полиграфические, мультимедийные и WEB-технологии (PMW-2016) : тез. докл. 1-й Междунар. науч.-техн. конф., 16–20 мая 2016 г. – Харьков : ХНУРЭ, 2016. – Т. 1. – С. 152–153.