Публікація: Оцінка якості реклами
Завантаження...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
Об’єкт дослідження – рекламна кампанія. Мета роботи – дослідження методів поліпшення результатів рекламної кампанії. Результатом атестаційної роботи є вибір показників, що визначають якість рекламної кампанії, визначення впливу групи обраних показників на групу показників, які обумовлюють ефективність. Описані різні типи аналізу рекламних постів та особливості їх тестування і відстеження. Також розроблена методика вибору каналів для отримання найкращих результатів при розміщенні органічної реклами.
Опис
Ключові слова
оцінка якості, показники якості, метрологія, реклама, ефективність
Бібліографічний опис
Нікуліна В. В. Оцінка якості реклами : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 152 -Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка / В. В. Нікуліна ; керівник роботи проф. Семенець В. В.; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки, кафедра Метрології та технічної експертизи. – Харків, 2019. – 71 с.