Публікація: Сучасні аспекти розвитку маркетингу
Завантаження...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
НТУ «ХПІ»
Анотація
Опис
Ключові слова
розвиток маркетингу, євроінтеграція, латеральний маркетинг, вертикальний маркетинг, система «4Р»
Бібліографічний опис
Сучасні аспекти розвитку маркетингу / Л.В. Соколова, Г.М. Верясова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків: НТУ «ХПІ». – C. 358. (425 с.)