Публікація:
Сучасні аспекти розвитку маркетингу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2019

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

НТУ «ХПІ»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

розвиток маркетингу, євроінтеграція, латеральний маркетинг, вертикальний маркетинг, система «4Р»

Бібліографічний опис

Сучасні аспекти розвитку маркетингу / Л.В. Соколова, Г.М. Верясова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків: НТУ «ХПІ». – C. 358. (425 с.)

DOI