Публікація:
Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2008

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ПП Ковальський

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Сучасний ринок характеризується постійними змінами, у тому числі масштабного характеру. Вітчизняні промислові підприємства поступово адаптуються до нестабільних умов зовнішнього середовища. Перемога у конкурентній боротьбі за ринки збуту є закономірним підсумком інтегрованих маркетингових зусиль промислових підприємств щодо їх адаптації до нестабільності зовнішнього середовища. Процес забезпечення ефективності життєдіяльності підприємств є складним і багатовекторним, що потребує розробки та впровадження системи маркетингової адаптації , ефективне функціонування якої скорочує час на утримання та зміцнення їх ринкових позицій. Запропоновано показником синергетичної якості функціонування цієї системи обрати комплексний показник адаптивності.

Опис

Ключові слова

маркетингова орієнтація, промислові підприємства, нестабільність зовнішнього середовища

Бібліографічний опис

Соколова Л.В. Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища / Л.В. Соколова // Вісник Хмельницького національного університету. Серія “Економічні науки”. − Том 3(120). − 2008. − № 5. − С. 110-113.

DOI