Публікація:
Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ГО “Київський економічний науковий центр”

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, конкурентоспроможність, машинобудівне підприємство

Цитування

Соколов О. Є. Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств / О. Є. Соколов //Економіка сьогодення : актуальні питання иа інноваційні аспекти : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 квітня 2013 р. – Київ : ГО “Київський економічний науковий центр”, 2013. - ч. 3. – С. 110–111.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються