Публікація: Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств
Завантаження...
Дата
2013
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ГО “Київський економічний науковий центр”
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, ефективність, конкурентоспроможність, машинобудівне підприємство
Бібліографічний опис
Соколов О.Є. Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств / О.Є. Соколов // Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції «Економіка сьогодення: актуальні питання иа інноваційні аспекти». (м. Київ, 26-27 квітня 2013 р.) : У 3-х частинах. – Київ : ГО “Київський економічний науковий центр”, 2013. ч. 3. – С. 110–111.