Публікація:
Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2013

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ГО “Київський економічний науковий центр”

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, ефективність, конкурентоспроможність, машинобудівне підприємство

Бібліографічний опис

Соколов О.Є. Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств / О.Є. Соколов // Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції «Економіка сьогодення: актуальні питання иа інноваційні аспекти». (м. Київ, 26-27 квітня 2013 р.) : У 3-х частинах. – Київ : ГО “Київський економічний науковий центр”, 2013. ч. 3. – С. 110–111.

DOI