Публікація: Оцінка збутової діяльності підприємства
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Дніпропетровський національный університет
Анотація
В статті досліджується та порівнюються трактування поняття "збутова діяльність" зарубіжними та вітчизняними авторами. Висвітлюються сутність та основні принципи та цілі оцінки збутової діяльності підприємства орієнтованого на маркетинг. В роботі пропонується схема проведення оцінки збутової діяльності, загально охарактеризовані її етапи та методи.
Опис
Ключові слова
збут, збутова діяльність, збутовий потенціал, оцінка збутової діяльності
Цитування
Полозова Т. В. Оцінка збутової діяльності підприємства / Т. В. Полозова, В. І. Кривцун // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. – Випуск 259: В 7 т. – Т.II. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. – С.522-527.