Публікація:
Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вісник Дніпропетровського університету

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Рассмотрены актуальные вопросы моделирования, оценивания, конкурентоспособности бренда промышленного предприятия и методики оценки его конкурентоспособности. Постановка задачи приведена до уровня алгоритмизации и практической апробации. Розглянуто актуальні питання щодо моделювання, оцінювання, конкурентоспроможності бренду промислового підприємства та методики оцінки його конкурентоспроможності. Поста- новку задачі доведено до рівня алгоритмизації та практичної апробації. The article deals with current issues concerning the modeling and evaluation of industrial enter- prise’s brand competitiveness. Problem brought to the level of algorithm and practical testing.

Опис

Цитування

Соколова Л. В. Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда / Соколова Л. В., Шалепа А.С. // Вісник Дніпропетровського університету − Вип. 5(4). − Том 19. − 2011. − C. 223−229.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються