Публікація:
Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2011

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Вісник Дніпропетровського університету

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Рассмотрены актуальные вопросы моделирования, оценивания, конкурентоспособности бренда промышленного предприятия и методики оценки его конкурентоспособности. Постановка задачи приведена до уровня алгоритмизации и практической апробации. Розглянуто актуальні питання щодо моделювання, оцінювання, конкурентоспроможності бренду промислового підприємства та методики оцінки його конкурентоспроможності. Поста- новку задачі доведено до рівня алгоритмизації та практичної апробації. The article deals with current issues concerning the modeling and evaluation of industrial enter- prise’s brand competitiveness. Problem brought to the level of algorithm and practical testing.

Опис

Ключові слова

бренд, характеристика, конкурентоспособность бренда, модель, схема алгоритма, циклограмма, шкала оценки, brand characteristics, the competitiveness of the brand, model, flow chart, cyclogram, the scale of assessment

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда / Соколова Л. В., Шалепа А.С. // Вісник Дніпропетровського університету − Вип. 5(4). − Том 19. − 2011. − C. 223−229.

DOI