Публікація: Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда
Завантаження...
Дата
2011
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Вісник Дніпропетровського університету
Анотація
Рассмотрены актуальные вопросы моделирования, оценивания, конкурентоспособности бренда промышленного предприятия и методики оценки его конкурентоспособности. Постановка задачи приведена до уровня алгоритмизации и практической апробации. Розглянуто актуальні питання щодо моделювання, оцінювання, конкурентоспроможності бренду промислового підприємства та методики оцінки його конкурентоспроможності. Поста- новку задачі доведено до рівня алгоритмизації та практичної апробації. The article deals with current issues concerning the modeling and evaluation of industrial enter- prise’s brand competitiveness. Problem brought to the level of algorithm and practical testing.
Опис
Ключові слова
бренд, конкурентоспособность бренда, схема алгоритма, циклограмма, шкала оценки, brand characteristics, the competitiveness of the brand, flow chart, cyclogram, the scale of assessment
Бібліографічний опис
Соколова Л. В. Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда / Соколова Л. В., Шалепа А.С. // Вісник Дніпропетровського університету − Вип. 5(4). − Том 19. − 2011. − C. 223−229.