Публікація: Брендинг як засіб забезпечення конкурентних переваг підприємства
Завантаження...
Дата
2017
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
НТУ «ХПІ»
Анотація
Опис
Ключові слова
брендинг, конкурентні переваги
Бібліографічний опис
Соколова Л. В. Брендинг як засіб забезпечення конкурентних переваг підприємства / Соколова Л. В., В. О. Когтєва // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXV міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2017, 17-19 травня 2017р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є. І. – Харків : НТУ «ХПІ». – С. 188.