Публікація:
Брендинг як засіб забезпечення конкурентних переваг підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2017

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

НТУ «ХПІ»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

брендинг, конкурентні переваги, підприємство

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. Брендинг як засіб забезпечення конкурентних переваг підприємства / Соколова Л. В., В. О. Когтєва // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXV міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2017, 17-19 травня 2017р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є. І. – Харків : НТУ «ХПІ». – С. 188.

DOI