Публікація:
Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2017

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Тактичними кроками щодо підвищення ефективності виробництва є добре спланована маркетингова програма діяльності, яка передбачає розробку відповідних заходів щодо створення та управління брендом.

Опис

Ключові слова

бренд-менеджмент, брендінг, бренд, брендовий товар, бренд-технології

Бібліографічний опис

Полозова Т. В. Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством / Т. В. Полозова, М. Я. Писаревський // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии. Т1 Тез. докл. 2-й Международ. науч.-техн. конф. (16-22 мая 2017) / редкол.: В.Ф. Ткаченко, И.Б. Чеботарева и др. – Харьков: ХНУРЭ, 2017. – С. 190-191.

DOI