Публікація: Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством
Завантаження...
Дата
2017
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
Тактичними кроками щодо підвищення ефективності виробництва є добре спланована маркетингова програма діяльності, яка передбачає розробку відповідних заходів щодо створення та управління брендом.
Опис
Ключові слова
бренд-менеджмент, брендінг, бренд, брендовий товар, бренд-технології
Бібліографічний опис
Полозова Т. В. Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством / Т. В. Полозова, М. Я. Писаревський // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии. Т1 Тез. докл. 2-й Международ. науч.-техн. конф. (16-22 мая 2017) / редкол.: В.Ф. Ткаченко, И.Б. Чеботарева и др. – Харьков: ХНУРЭ, 2017. – С. 190-191.