Публікація:
Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Тактичними кроками щодо підвищення ефективності виробництва є добре спланована маркетингова програма діяльності, яка передбачає розробку відповідних заходів щодо створення та управління брендом.

Опис

Цитування

Полозова Т. В. Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством / Т. В. Полозова, М. Я. Писаревський // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии. Т1 Тез. докл. 2-й Международ. науч.-техн. конф. (16-22 мая 2017) / редкол.: В.Ф. Ткаченко, И.Б. Чеботарева и др. – Харьков: ХНУРЭ, 2017. – С. 190-191.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються