Публікація: Методи формування ціни на Інтернет-рекламу
Завантаження...
Дата
2016
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
Робота присвячена дослідженню способів отримання прибутку від реклами в Інтернеті шляхом розміщення різного виду банерів на сайтах світової мережі.
Опис
Ключові слова
Iнтернет-реклама, Iнтернет-бізнес, показник CTR, показник клікабельності, методи формування ціни на Інтернет-рекламу
Бібліографічний опис
Полозова Т. В. Методи формування ціни на Інтернет-рекламу / Т. В. Полозова, Б. О. Стеблянко // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии. Т1 Тез. докл. 1-й Международ. науч.-техн. конф. (16-20 мая 2016) / редкол.: В.Ф. Ткаченко, И.Б. Чеботарева и др. – Харьков: ХНУРЭ, 2016. – С. 170-171.