Публікація:
Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2013

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХТЕІ КНТЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Становлення і розвиток ринкових відносин в Україні обумовлюють необхідність удосконалення системи управління підприємствами, орієнтації системи менеджменту на ринкові умови господарювання, здатності швидко і гнучко реагувати на зміни в маркетинговому середовищі.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, управління, підприємство

Бібліографічний опис

Верясова Г.М. Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства / Г.М. Верясова : Збірник тез всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми розвитку соціально-економічних систем у трансформаційних умовах : наукові здобутки молоді», 21-22 березня 2013 р. – Харків : КНТЕУ, ХТЕІ КНТЕУ, 2013. – С. 139.

DOI