Публікація: Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства
Завантаження...
Дата
2013
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХТЕІ КНТЕУ
Анотація
Становлення і розвиток ринкових відносин в Україні обумовлюють необхідність удосконалення системи управління підприємствами, орієнтації системи менеджменту на ринкові умови господарювання, здатності швидко і гнучко реагувати на зміни в маркетинговому середовищі.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, управління, підприємство
Бібліографічний опис
Верясова Г.М. Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства / Г.М. Верясова : Збірник тез всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми розвитку соціально-економічних систем у трансформаційних умовах : наукові здобутки молоді», 21-22 березня 2013 р. – Харків : КНТЕУ, ХТЕІ КНТЕУ, 2013. – С. 139.