Публікація:
Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХТЕІ КНТЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Становлення і розвиток ринкових відносин в Україні обумовлюють необхідність удосконалення системи управління підприємствами, орієнтації системи менеджменту на ринкові умови господарювання, здатності швидко і гнучко реагувати на зміни в маркетинговому середовищі.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю

Цитування

Верясова Г.М. Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства / Г.М. Верясова : Збірник тез всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми розвитку соціально-економічних систем у трансформаційних умовах : наукові здобутки молоді», 21-22 березня 2013 р. – Харків : КНТЕУ, ХТЕІ КНТЕУ, 2013. – С. 139.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються