Публікація:
Бренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

КНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Цитування

Бренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару / В. О. Когтєва, Л. В. Соколова // Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні [Електронний ресурс] : Зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів ; 6–7 квітня 2017 р. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 96-98.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються