Публікація:
Бренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2017

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

КНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, конкурентоспроможність товару

Бібліографічний опис

Бренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару / В. О. Когтєва, Л. В. Соколова // Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні [Електронний ресурс] : Зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів ; 6–7 квітня 2017 р. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 96-98.

DOI