Публікація:
Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Українська державна академія залізничного транспорту

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються теоретичні підходи до питання систематизації стратегічних моделей маркетингу у контексті удосконалення маркетингової діяльності вітчизняних підприємств. В статье рассматриваются теоретические подходы к вопросу систематизации стратегических моделей маркетинга в контексте совершенствования маркетинговой деятельности предприятия. In the article theoretical approaches to the question of marketing strategical models systematization are considered in context of marketing activity of an enterprise improvement.

Опис

Ключові слова

маркетинг, рівень управління, ієрархія, marketing, level of management, hierarchy, enterprise

Цитування

Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу / Соколова Л. В., Верясова Г. М., Онищенко Я. А. // Вісник економіки транспорту і промисловості : збірник науково-практичних статей. Випуск 28.– 2009. – № 28. – С. 249−252.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються