Публікація:
Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2009

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Українська державна академія залізничного транспорту

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У статті розглядаються теоретичні підходи до питання систематизації стратегічних моделей маркетингу у контексті удосконалення маркетингової діяльності вітчизняних підприємств. В статье рассматриваются теоретические подходы к вопросу систематизации стратегических моделей маркетинга в контексте совершенствования маркетинговой деятельности предприятия. In the article theoretical approaches to the question of marketing strategical models systematization are considered in context of marketing activity of an enterprise improvement.

Опис

Ключові слова

маркетинг, модель, стратегія, рівень управління, ієрархія, підприємство, marketing, model, strategy, level of management, hierarchy, enterprise

Бібліографічний опис

Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу / Соколова Л. В., Верясова Г. М., Онищенко Я. А. // Вісник економіки транспорту і промисловості : збірник науково-практичних статей. Випуск 28.– 2009. – № 28. – С. 249−252.

DOI