Публікація: Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу
Завантаження...
Дата
2009
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Українська державна академія залізничного транспорту
Анотація
У статті розглядаються теоретичні підходи до питання систематизації стратегічних моделей маркетингу у контексті удосконалення маркетингової діяльності вітчизняних підприємств. В статье рассматриваются теоретические подходы к вопросу систематизации стратегических моделей маркетинга в контексте совершенствования маркетинговой деятельности предприятия. In the article theoretical approaches to the question of marketing strategical models systematization are considered in context of marketing activity of an enterprise improvement.
Опис
Ключові слова
маркетинг, стратегія, рівень управління, ієрархія, marketing, strategy, level of management, hierarchy, enterprise
Бібліографічний опис
Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу / Соколова Л. В., Верясова Г. М., Онищенко Я. А. // Вісник економіки транспорту і промисловості : збірник науково-практичних статей. Випуск 28.– 2009. – № 28. – С. 249−252.