Публікація:
The Procedure of Enterprise Marketing Diagnostics

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2011

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Sp. z o.o. «Nauka i studia»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

The modern economic management conditions that are characterized by environment instability require operative reaction of commodity production enterprises on market conjuncture changes. It stipulates necessity of the regulative enterprise marketing diagnostic procedure implementation. The complex integrated indicator of enterprise marketing diagnostics is suggested in the article as a marketing activity diagnostics index.

Опис

Ключові слова

market, marketing diagnostics, market conjuncture, enterprise, marketing activity diagnostics index

Бібліографічний опис

The Procedure of Enterprise Marketing Diagnostics [Text] / Sokolova L.V., Veriasova, G. M. // Nauka і studia. – Przemyśl : Sp. z o.o. «Nauka i studia», 2011. – № 9 (40). – p. 22–27.

DOI