Публікація:
Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку

Завантаження...
Мініатюра зображення

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

The Academy of Management and Administration in Opole

Наукові проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The selection of the product’s assortment that best matches the needs of consumers and determines required volume of sales for the enterprise’s planning. Consumer market segmentation procedure based on company’s assortment portfolio was realized. Factors that shape consumer preferences to product in various segment groups were identify and consumer preferences for specific market segments are determined.

Опис

Цитування

Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Modern problems of the economy of development in the context of the world transformational changes : monograph. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2013. – 390 р. – P. 81–92.

Схвалення

Рецензування

Доповнено в

Цитується в