Публікація: Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку
Завантаження...
Дата
2013
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
The Academy of Management and Administration in Opole
Анотація
The selection of the product’s assortment that best matches the needs of consumers and determines required volume of sales for the enterprise’s planning. Consumer market segmentation procedure based on company’s assortment portfolio was realized. Factors that shape consumer preferences to product in various segment groups were identify and consumer preferences for specific market segments are determined.
Опис
Ключові слова
споживацькі переваги, маркетингові дослідження, споживацька поведінка, автомобільний ринок України, сегментація ринку, експертна оцінка, marketing researchers, consumer behavior, car, market segmentation, consumer preferences
Бібліографічний опис
Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Modern problems of the economy of development in the context of the world transformational changes : monograph. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2013. – 390 р. – P. 81–92.