Публікація:
Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2013

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

The Academy of Management and Administration in Opole

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

The selection of the product’s assortment that best matches the needs of consumers and determines required volume of sales for the enterprise’s planning. Consumer market segmentation procedure based on company’s assortment portfolio was realized. Factors that shape consumer preferences to product in various segment groups were identify and consumer preferences for specific market segments are determined.

Опис

Ключові слова

споживацькі переваги, маркетингові дослідження, споживацька поведінка, автомобільний ринок України, сегментація ринку, експертна оцінка, marketing researchers, consumer behavior, car, market segmentation, consumer preferences

Бібліографічний опис

Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Modern problems of the economy of development in the context of the world transformational changes : monograph. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2013. – 390 р. – P. 81–92.

DOI