Публікація:
Теорія і практика адаптації підприємств до мінливого бізнес-середовища

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2004

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У монографії розглядаються концептуальні основи створення теоретико- методологічної бази для пізнання фундаментальних і функціональних властивостей процесу адаптації промислових підприємств, що створює необхідні умови для всебічного його вивчення та аналізу, дозволяє розробити необхідний інструментарій ефективного управління цим процесом. Для викладачів, студентів, аспірантів вищих навчальних закладів та спеціалістів у сфері маркетингу, менеджменту та економіки підприємства.

Опис

Ключові слова

підприємство, адаптація підприємств до мінливого бізнес-середовища, Концепція розробки організаційно-економічної системи адаптації підприємств, теоріія адаптації, формування організаційно-економічної системи адаптації промислових підприємств, Конкурентоспроможність підприємства, Адаптація маркетингової діяльності підприємств промисловості, Актуальні проблеми розвитку маркетингу в Україні

Бібліографічний опис

Соколова Л.В. Теорія і практика адаптації підприємств до мінливого бізнес-середовища. – Харків: ХНУРЕ, 2004. – 288 с.

DOI