Публікація:
Нові підходи до просування товарів та послуг у системі маркетингу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2017

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

НТУ «ХПІ»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

просування товарів, система маркетингу, контент маркетинг

Бібліографічний опис

Верясова Г. М. Нові підходи до просування товарів та послуг у системі маркетингу / Г. М. Верясова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXV міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2017, 17-19 травня 2017р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є. І. – Харків : НТУ «ХПІ». – С. 157.

DOI