Публікація: Нові підходи до просування товарів та послуг у системі маркетингу
Завантаження...
Дата
2017
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
НТУ «ХПІ»
Анотація
Опис
Ключові слова
просування товарів, система маркетингу, контент маркетинг
Бібліографічний опис
Верясова Г. М. Нові підходи до просування товарів та послуг у системі маркетингу / Г. М. Верясова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXV міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2017, 17-19 травня 2017р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є. І. – Харків : НТУ «ХПІ». – С. 157.