Публікація:
Засоби залучення молодіжної аудиторії до журнальних видань

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ВПІ КПІ ім. І. Сікорського

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Очевидно, що при виборі товару, споживач спочатку звертає увагу на обкладинку. У зв’язку з цим, при розробці дизайну, слід мінімізувати текстову інформацію і вибрати ілюстрацію, яка більше залучає споживача. Використовуючи текст, важливо підібрати шрифт, який легко читається і приваблює покупця з перших секунд.

Опис

Цитування

Каліновський К. Засоби залучення молодіжної аудиторії до журнальних видань / К. Каліновський, Ю. С. Бокарєва // Збірник матеріалів 17-ї Міжнародної науково-технічної конференції студентів і аспірантів «друкарство молоде», 2017 р . – Київ : ВПІ КПІ ім. І. Сікорського, 2017. – С. 185.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються