Публікація: Засоби залучення молодіжної аудиторії до журнальних видань
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ВПІ КПІ ім. І. Сікорського
Анотація
Очевидно, що при виборі товару, споживач спочатку звертає увагу на обкладинку. У зв’язку з цим, при розробці дизайну, слід мінімізувати текстову інформацію і вибрати ілюстрацію, яка більше залучає споживача. Використовуючи текст, важливо підібрати шрифт, який легко читається і приваблює покупця з перших секунд.
Опис
Ключові слова
графічний дизайн, журнал, верстка, шрифт, журнальне видання, друковане видання
Цитування
Каліновський К. Засоби залучення молодіжної аудиторії до журнальних видань / К. Каліновський, Ю. С. Бокарєва // Збірник матеріалів 17-ї Міжнародної науково-технічної конференції студентів і аспірантів «друкарство молоде», 2017 р . – Київ : ВПІ КПІ ім. І. Сікорського, 2017. – С. 185.