Публікація:
Усовершенствование научно-методического подхода к оценке маркетинговой активности предприятия

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Економіка та суспільство. Електронне наукове фахове видання Мукачівського державного університету

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті досліджено теоретичні питання щодо науково-методичного забезпечення оцінки маркетингової активності підприємств в умовах кібермаркетингу. Запропоновано методичний підхід, який базується на розрахунку інтегрального оцінного показника з урахуванням сучасної складової Інтернет-маркетингу. При розрахунку інтегрального показника маркетингової активності підприємства ураховано групу показників Інтернет-маркетингу. In the article the theoretical questions regarding the scientific and methodological support evaluation of marketing activity of the enterprises under the conditions of cyber marketing were considered. The methodical approach, which is based on the calculation of the integral index, taking into account the modern part of Internet marketing was suggested. When calculating the integral index of marketing activity a group of online-marketing indicators was taken into account.

Опис

Ключові слова

маркетингова активність, marketing activity, методичний підхід, methodical approach, групові показники оцінки, a group of evaluation indicators, інтегральний показник, integral index

Цитування

Соколова Л.В. Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки маркетингової активності підприємства [Електронний ресурс] / Г.М. Верясова, Л.В. Соколова // Економіка та суспільство. Електронне наукове фахове видання Мукачівського державного університету. – 2016. – №7. – C. 1017-1022. – Режим доступу до журналу : http:// economyandsociety.in.ua. – (ICV 2015: 35.93).

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються