Публікація: Лендінг – його аналіз та моделювання
Завантаження...
Дата
2017
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
Обґрунтовується доцільність та актуальність теоретичних досліджень в галузі інтернет-маркетингу, зокрема при проведені інтернет-маркетингових кампаній. Аналізується використання лендінгу (landing page) у сучасному інтернет-маркетинзі, визначаються властивості посадкових сторінок та їх обмеження. Досліджується сприйняття посадкової сторінки. Надається огляд методів розробки посадкових сторінок. Розглядається доцільність використання лендінгу при проведенні інтернет-маркетингових кампаній та критерії, за котрими вона визначається.
Опис
Ключові слова
інтернет-маркетинг, лендінг
Бібліографічний опис
Омаров М. А. Лендінг – його аналіз та моделювання / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Бионика интеллекта. – 2017. – №2 (89). – С. 164–168.