Публікація:
Математическая модель и алгоритм сегментирования продукции на основе функции принадлежности

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2006

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

В роботі розроблена модель сегментування продукції на основі функції приналежності, що дозволяє отримати більш точні оцінки переваг продукції н кожному сегменті ринку і за рахунок цього вдосконалити стратегію її збуту з метою отримання максимального прибутку. Запропонований алгоритм кластеризації продукції з використанням регулярних виразів алгебри подій дозволяє забезпечити компактність запису і мінімальну складність опису. In the paper, a product segmentation model based on the membership function has been developed, which allows obtaining more accurate estimates of product preferences in each market segment and, therefore, improving the marketing strategy for obtaining maximum profit. The proposed algorithm for clustering products using regular expressions of the algebra of events makes it possible to ensure the compactness of the record and the minimum complexity of the description.

Опис

Ключові слова

сегментирование продукции, функция принадлежности, алгебра событий, регулярные выражения, задача кластеризации

Бібліографічний опис

Левыкин В. М., Петренко В. Р., Костенко А. П. Математическая модель и алгоритм сегментирования продукции на основе функции принадлежности \\ Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. – 2006. – № 2 (6). – С. 79-85.

DOI