Please use this identifier to cite or link to this item: http://openarchive.nure.ua/handle/document/3785
Title: Алгоритм оперативного планирования и регулирования грузопотоков для карьерного автотранспорта
Authors: Левыкин, В. М.
Шевченко, И. В.
Шевченко, С. И.
Keywords: транспортно-технологический комплекс карьера
оперативное планирование
алгоритм управления грузопотоками
Issue Date: 2006
Citation: Левыкин В. М., Шевченко И. В., Шевченко С. И. Алгоритм оперативного планирования и регулирования грузопотоков для карьерного автотранспорта // Інформаційні технології та комп’ютерна техніка. Міжнародний науково-технічний журнал. – 2006. – № 3 (7). – С. 80-84.
Abstract: Сучасні кар'єри є складними динамічними системами. Стохастичний характер виробничих процесів приводить до хронічного дисбалансу ресурсів, а це погіршує виробничі показники. У зв'язку з цим, підвищення ефективності оперативного керування транспортно-технологічним комплексом кар'єру є актуальною проблемою. Основними функціональними задачами автоматизованої системи оперативно-диспетчерського керування кар'єру є задачі оперативного планування вантажопотоків і динамічної маршрутизації транспортних засобів. У роботі представлений алгоритм рішення задачі оперативного планування вантажопотоків кар'єру, який дозволяє стабілізувати параметри функціонування транспортно-технологічного комплексу при планових і непланових змінах режиму його роботи. Доведено збіжність і ефективність алгоритму. Modern quarries are complicated systems. The stochastic character of production process causes the chronic resources disbalance and results in industrial parameters deterioration. As a result, increase of operating control efficiency of a transport-technological quarry complex is an actual problem. The main functional problems of an operative-dispatching automated system quarry managements are tasks of cargo streams operating planning and dynamic routing of transport means. The algorithm of operating planning problem solution of quarry cargo streams permitting to stabilize of operation of a transport-technological complex parameters under scheduled and non-scheduled changes of its mode modifications in work is represented. The convergence and efficiency of algorithm is proved.
URI: http://openarchive.nure.ua/handle/document/3785
Appears in Collections:Кафедра інформаційних управляючих систем (ІУС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Левыкин_Шевченко_2006.doc178 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.