Публікація: Модель процесу навчання дисципліні
Завантаження...
Дата
2010
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
В статті аналізуються моделі процесу навчання дисципліні різної складності за допомогою представ-
леної уніфікованої моделі одиничної реалізації процесу навчання. Розглянуті моделі таких процесів, як дис-
танційне та індивідуальне навчання (без урахування та з урахуванням впливу викладача відповідно), для ви-
значення їх показників якості – результативності та ефективності процесу. Застосування запропонованих
моделей при рішенні проблеми підвищення якості та керованості дозволить оптимізувати процеси навчан-
ня для різних спеціальностей, реальних здібностей студентів, рівня забезпеченості процесу.
Опис
Ключові слова
процес навчання, коефіцієнт результативності
Бібліографічний опис
Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил, 2010, випуск 3(25)