Please use this identifier to cite or link to this item: http://openarchive.nure.ua/handle/document/3647
Title: Тестовий контроль як результат оцінювання знань студентів у рамках розділу «Основи інформаційної культури»
Other Titles: Тестовый контроль как результат оценки знаний студентов в рамках раздела «основы информационной культуры»
Test control as a result of evaluation knowledge students under section "of information culture"
Authors: Етенко, Н. Ю.
Аврамова, І. П.
Etenko, N. Y.
Avramova, I. P.
Этенко, Н. Ю.
Аврамова, И. П.
Keywords: бібліотека вищого навчального закладу
бібліотечно-бібліографічні заняття
інформаційна культура
тестовий контроль
тести
библиотека высшего учебного заведения
библиотечно-библиографические занятия
информационная культура
тестовый контроль
тесты
Library of the university
bibliographic studies
information culture
test control
tests
Issue Date: 2017
Citation: Етенко Н. Ю. Тестовий контроль як результат оцінювання знань студентів у рамках розділу «Основи інформаційної культури» [Електронний ресурс] / Н. Ю. Етенко, І. П. Аврамова // Вимірювання в бібліотеках: оцінка ефективності та якості роботи : матеріали Інтернет-конференції, 6–10 черв. 2017 р., м. Харків / Харків. нац. ун-т радіоелектроніки, Наукова бібліотека. – Режим доступу : http://openarchive.nure.ua/handle/document/3647.
Abstract: Представлено досвід роботи наукової бібліотеки Харківського національного університету радіоелектроніки за методикою проведення бібліотечно-бібліографічних занять зі студентами вищих навчальних закладів у рамках курсу «Основи інформаційної культури». Особливу увагу приділено анкетуванню і системі тестового контролю знань, як результату оцінювання знань студентів. Представлен опыт работы научной библиотеки Харьковского национального университета радиоэлектроники по методике проведения библиотечно-библиографических занятий со студентами высших учебных заведений в рамках курса «Основы информационной культуры». Особое внимание уделено анкетированию и системе тестового контроля знаний, как результата оценивания знаний студентов. Presented is the information on the robotics of the science library of the Kharkiv National University for Radiotechnology, for the methodology of conducting bibliotech-bibliographic assignments for students of visually impaired navigators, within the framework of the course "Establish an Informational Culture". I'll add a respect to the questionnaire and the system of test control that you know, as the result you know the students.
URI: http://openarchive.nure.ua/handle/document/3647
Appears in Collections:Доповіді i-conference: "Вимірювання в бібліотеках: оцінка ефективності та якості роботи" 6-10 червня 2017 року

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NB_NURE_Etenko_Avramova.pdf419.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.