Please use this identifier to cite or link to this item: http://openarchive.nure.ua/handle/document/3415
Title: Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту
Authors: Добка, Т.
Головянко, М. В.
Кайкова, О.
Терзіян, В. Я.
Тііхонен, Т.
Keywords: навчальний посібник
вища освіта
якість вищої освіти
оцінювання якості
Issue Date: 2014
Publisher: «Компанія "Манускрипт"»
Citation: Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту: навч. посіб. / За ред. Т. Добка, М. Головянко, О. Кайкової, В. Терзіяна, Т. Тііхонена. – Львів: Видавництво «Компанія "Манускрипт"», 2014. – 572 с.
Abstract: Необхідною умовою ефективного реформування освіти є відтворення довіри суспільства через оприлюднення і прозорість процедур забезпечення якості освіти. На одному з семінарів з університетської автономії в Кембриджі проректор закладу висловився приблизно так: «На нашу думку, якщо хтось хоче зробити серйозні реформи, то йому для цього потрібні три речі: традиція, правильні люди і довіра».ТEMPUS-проект «Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти – TRUST», який вже третій рік працює над рекомендаціями щодо реформи системи забезпечення якості вищої освіті України і над створенням інструментів її підтримки, недаремно має назву «ДОВІРА»
URI: http://openarchive.nure.ua/handle/document/3415
Appears in Collections:Кафедра штучного інтелекту (ШІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TRUST Імператив якості.rar9.29 MBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.