Публікація:
Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2008

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Системи обробки інформації

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Робота присвячена дослідженню проблеми можливих шляхів адаптації навчально-виховного процесу за дистанційною формою навчання (ДН) до відповідної предметної області (ПрО), конкретного студента та процесу навчання. у вищих навчальних закладах (ВНЗ) України в світі положень Болонського процесу. Проаналізовано компоненти комплексної моделі адаптивної дистанційної системи навчання (ДСН) та особливості їх взаємодії. Розглянуто можливий варіант організації структурно-функціональної моделі адаптивної ДСН (АДСН) та запропоновано алгоритм функціонування моделі системи управління АДСН.

Опис

Ключові слова

алгоритм функціонування моделі системи управління, адаптивна дистанційна система навчання, дистанційне навчання

Бібліографічний опис

Романенко І. О. Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу / І. О. Романенко, І. В. Рубан, В. В. Калачова // Системи обробки інформації. — 2008. — № 2. — С. 166-170.

DOI