Please use this identifier to cite or link to this item: http://openarchive.nure.ua/handle/document/3325
Title: Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу
Authors: Романенко, І. О.
Рубан, И. В.
Калачова, В. В.
Keywords: алгоритм функціонування моделі системи управління
адаптивна дистанційна система навчання
дистанційне навчання
Issue Date: 2008
Publisher: Системи обробки інформації
Citation: Романенко І. О. Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу / І. О. Романенко, І. В. Рубан, В. В. Калачова // Системи обробки інформації. — 2008. — № 2. — С. 166-170.
Abstract: Робота присвячена дослідженню проблеми можливих шляхів адаптації навчально-виховного процесу за дистанційною формою навчання (ДН) до відповідної предметної області (ПрО), конкретного студента та процесу навчання. у вищих навчальних закладах (ВНЗ) України в світі положень Болонського процесу. Проаналізовано компоненти комплексної моделі адаптивної дистанційної системи навчання (ДСН) та особливості їх взаємодії. Розглянуто можливий варіант організації структурно-функціональної моделі адаптивної ДСН (АДСН) та запропоновано алгоритм функціонування моделі системи управління АДСН.
URI: http://openarchive.nure.ua/handle/document/3325
ISSN: 1681-7710
Appears in Collections:Кафедра електронних обчислювальних машин (ЕОМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
soi_2008_2_41.pdf337.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.