Публікація: Методи та апаратні засоби нанесення текстур для синтезу зображень зворотним трасуванням у системах візуалізації
Немає доступних мініатюр
Дата
2011
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Дисертація присвячена питанням розробки методів та апаратних засобів нанесення текстур для синтезу зображень зворотним трасуванням в системах візуалізації реального часу. У роботі вперше запропонований метод анізотропної фільтрації в площині текстури для задач синтезу зображень зворотним трасуванням. Метод передбачає виконання анізотропної фільтрації в площині текстури. Вперше запропоновані методи упаковки векторних текстур простих нерівномірних та з довільними лініями розділу. Основною особливістю методів є те, що вхідні дані векторної форми надання перетворюються до деревоподібної структури та орієнтовані на запропонований у роботі метод анізотропної фільтрації. У роботі запропоновано метод швидких обчислень зваженого кольору проекції пікселя для задач анізотропної фільтрації текстур, який передбачає виконання у препроцесорному часі значної кількості складних обчислень щодо розрахунку зваженого на відповідну вагову функцію кольору. Одержав подальший розвиток метод адаптивного трасування променів для задач усунення крайового аліасинга. Введено критерій вибору кількості рівнів розбивки.
The thesis is devoted to developing methods and application-specific processors for texture mapping in image synthesis tasks using ray-tracing in real-time visualization systems. In the thesis method of anisotropic texture filtering is proposed for image synthesis tasks using ray-tracing. The method involves performing anisotropic filtering in the texture plane. In the thesis compression methods for simple uneven vector textures and vector textures with arbitrary boundary lines are proposed. The main feature of the methods is that the vector input data are converted to a form of tree structure and focused on the proposed method of anisotropic texture filtering. Thesis suggests a method of rapid calculation of weighted color of pixel projection for anisotropic texture filtering tasks. According to the method the large number of complex calculations of the color weighted to the corresponding function is performed in preprocessor time. Adaptive ray-tracing method is received further development for the edge anti-aliasing tasks. Introduced the choice criterion for number of partitioning levels.
Опис
Ключові слова
текстура, аліасинг, метод зворотного трасування, система візуалізації, кутова похибка, реальний час, класифікаційний квадрат, текстура, алиасинг, метод обратного трассирования, система визуализации, угловая погрешность, реальное время, классификационный квадрат, texture, aliasing, ray-tracing, visualization system, angular resolution, real time, classification square
Бібліографічний опис
Кожушко Д. Г. Методи та апаратні засоби нанесення текстур для синтезу зображень зворотним трасуванням у системах візуалізації : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 "Комп'ютерні системи та компоненти" / Д. Г. Кожушко ; Харк. нац. ун-т радіоелектроніки. – Х. : ХНУРЕ, 2011. – 19 с.