Публікація:
Реклама как спосіб залучення уваги споживача

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЭ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Сьогодні неможливо уявити життя без реклами – реклама є невід'ємною частиною життя сучасного суспільства. Вона щодня впливає на більшість населення через те, що вона поширена всюди: в Інтернеті, газетах і журналах, по телебаченню, по радіо, на рекламних щитах, у транспорті та надсилається поштою. Насамперед, реклама несе в собі інформацію, зазвичай подану у стислій, художньо вираженій формі, емоційно забарвлену і доводить до свідомості й уваги потенційних покупців найважливіші факти і відомості про товари чи послуги. Реклама є однією з частин масової культури, так як вона є популярною серед різних верств суспільства, орієнтована на те, щоб сподобатися всім. Але вивчення способів залучення уваги споживача є одним з найбільш актуальних напрямків дослідження у наш час. Саме це й було досліджено в представленій роботі.

Опис

Ключові слова

реклама, увага споживача

Цитування

Чеботарьова І. Б.Реклама как спосіб залучення уваги споживача / І. Б. Чеботарьова, В. В. Олянішин // Полиграфические, мультимедийные и WEB-технологии (PMW-2016) : тез. докл. 1-й Междунар. науч.-техн. конф., 16–20 мая 2016 г. – Харьков : ХНУРЭ, 2016. – Т. 1. – С. 172–173.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються