Публікація:
Дослідження і реалізація методу інтелектуального аналізу даних для вирішення маркетинговиїх завдань

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою є дослідження нестохастичних методів прогнозування та доцільність їх використання в реальних маркетингових задачах. Вирішується задача кластеризації та прогнозування багатовимірних часових рядів.

Опис

Ключові слова

google analytics, неповні дані, кластеризація часових рядів, кластерний аналіз, data mining, стохастичні методи

Цитування

Кравець Р. А. Дослідження і реалізація методу інтелектуального аналізу даних для вирішення маркетинговиїх завдань : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 - Комп’ютерні науки / Р. А. Кравець ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 79 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються