Публікація: Дослідження і реалізація методу інтелектуального аналізу даних для вирішення маркетинговиїх завдань
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою є дослідження нестохастичних методів прогнозування та доцільність їх використання в реальних маркетингових задачах. Вирішується задача кластеризації та прогнозування багатовимірних часових рядів.
Опис
Ключові слова
google analytics, неповні дані, кластеризація часових рядів, кластерний аналіз, data mining, стохастичні методи
Цитування
Кравець Р. А. Дослідження і реалізація методу інтелектуального аналізу даних для вирішення маркетинговиїх завдань : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 - Комп’ютерні науки / Р. А. Кравець ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 79 с.