Публікація: Дослідження методів конфігурування структури рекламних послуг у Internet-проєктах
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою роботи є дослідження методів конфігурування структури
рекламних послуг у Internet-проєкті, які дозволили б зменшити витрати на
проведення маркетингових заходів та рекламних компаній окремого Internet-
проекту без значного зменшення ефективності цих заходів та кампаній.
Опис
Ключові слова
анкета, експертне оцінювання, конфігурування, маркетинг, цілочисельне лінійне програмування, internet-проєкт
Бібліографічний опис
Ковальов Д. А. Дослідження методів конфігурування структури рекламних послуг у Internet-проєктах : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 - Комп’ютернi науки / Д. А. Ковальов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 92 с.