Публікація: Використання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчання
Немає доступних мініатюр
Дата
2010
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
Моделі колективної взаємодії в навчанні служать для організації співпраці через Інтернет учасників навчального процесу. Сюди слід віднести такі традиційні засоби спілкування як електронне листування, форуми, блоги, а також wiki-системи. Соціальна навігація може застосовуватися у прямій і непрямій формі. Пряма форма передбачає безпосереднє спілкування і анотування контенту, виражене у коментарях користувачів, які вони мають змогу залишити безпосередньо на сторінці.
Опис
Ключові слова
модели групового оцінювання, рейтинг суб’єктів навчання, співпраця через Інтернет
Бібліографічний опис
Калиниченко, О. В. Використання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчання / О. В. Калиниченко, Н. С. Лєсна, Г. А. Портянченко // Автоматика-2010 : матеріали 17-й Міжнар. конф. з автомат. упр. : Тези доповідей. 27-29 вересня. 2010 г. - Х : ХНУРЕ, 2010. - Т. 2. - С. 288-289.