Publication: Нейромаркетинг: переваги та недоліки
Loading...
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ХНУРЕ
Abstract
Ринок товарів і послуг постійно зазнає різних змін. У період активного розвитку нейрофізіологічних та психологічних наук висновок маркетологів та дослідників стає логічним, для вивчення поведінки споживачів та їх уподобань необхідно забезпечити безпосередню участь самих споживачів у проведенні відповідних досліджень. В результаті багато виробників почали використовувати нейромаркетинг у своїй маркетинговій діяльності з метою посилення процесу просування своїх товарів та послуг на зовнішніх та внутрішніх ринках збуту. The market for goods and services is constantly undergoing various changes. In the period of active development of the neurophysiological and psychological sciences, the conclusion of marketers and researchers becomes logical, in order to study consumer behavior and their preferences, it is necessary to ensure the direct participation of consumers themselves in conducting relevant studies. As a result, many manufacturers began to use neuromarketing in their marketing activities in order to enhance the process of promoting their goods and services in foreign and domestic sales markets.
Description
Keywords
нейромаркетинг, переваг нейромаркетингу, недоліки нейромаркетингу, метод просування товару, технології нейромаркетингу
Citation
Зінченко М. Е. Нейромаркетинг: переваги та недоліки / М. Е. Зінченко, Л. В. Соколова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : зб. матеріалів 24-го Міжнар. молодіжн. форуму, 7–9 квітня 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 9 – С. 182-183.