Публікація: Дослідження методів розподілу рекламного трафіку в системах управління інтернет-рекламою
Завантаження...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
В результаті виконання магістерської атестаційної роботи було виконано дослідження процесу розподілу та персоналізації рекламного трафіку для рекламодавця, досліджені особливості рекомендаційної підсистеми в системі управління інтернет-рекламою, проаналізовані та порівняні гібридні методи фільтрації, які можна застосувати для розподілу та персоналізації рекламного трафіку для рекламодавця, були проаналізовані традиційні методи представлення знань та був удосконалений метод розподілу рекламного трафіку в системі управління інтернет-рекламою з урахуванням попередньої фільтрації на основі знань.
Результатом роботи є удосконалений метод, який підвищує ефективність розподілу рекламного трафіку поміж рекламодавців, який в практичному аспекті показав збільшення середнього прибутку
Опис
Ключові слова
реклама, розподіл трафіку, система управління інтернет-рекламою, рекламний трафік, рекламодавець
Бібліографічний опис
Савін С. А. Дослідження методів розподілу рекламного трафіку в системах управління інтернет-рекламою : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / С. А. Савін ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2019. – 86 с.