Публікація:
Дослідження ефективності рекламної компанії в соціальних мережах для інтернет-магазину «Braggart»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2019

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Метою магістерської атестаційної роботи є розробка методики підвищення ефективності рекламної кампанії за рахунок комплексу рекламних заходів у сукупності із актуальним редизайном сторінки у соціальних мережах. В роботі буде розроблено рекламну кампанію для інтернет-магазину верхнього одягу «Braggart». Об’єктом дослідження даної роботи є рекламна компанія інтернет-магазину. Предмет дослідження критерії оцінки ефективності реклами та методи підвищення ефективності роботи інтернет-магазинів за рахунок рекламних кампаній. Результатами атестаційної роботи є адаптована під специфіку бренду методика, щодо підвищення якості роботи інтернет-магазину за рахунок розробки ефективної рекламної кампанії та за рахунок змін у оформлені інтернет-сторінок компанії. Спираючись на створені рекомендації можливо швидко збільшити конверсії інтернет-магазину, та знизити вартість одного ліда

Опис

Ключові слова

рекламна кампанія, соціальні мережі, інтернет-магазин, реклама, таргетинг, ефективність, конверсія, методика, ads manager

Бібліографічний опис

Морозова Д. Ю. Дослідження ефективності рекламної компанії в соціальних мережах для інтернет-магазину «Braggart»: пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія/ Д. Ю. Морозова ; М-во освіти і науки України, Харків. Нац. ун-т радіоелектроніки, кафедра Медіасистем та технологій. – Харків, 2019. – 83 с.

DOI