Публікація: Дослідження можливостей UI web-систем для підвищення ефективності маркетингових рішень
Завантаження...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Зручність є найважливішим фактором у визначенні того, чи будуть відвідувачі використовувати ваш сайт, робити на ньому покупки. Тому для досягнення реальної мети юзабіліті дизайнерська діяльність вимагає додаткового інструментарія для оцінки якості графічної і мультимедійної продукції, в тому числі з психологічної та ергономічної точок зору.
Мета дослідження – аналіз сучасних методів оцінки роботи веб-сайтів та розробка на їх основі нових методів отримання ефективності маркетингових рішень.
Об’єкт дослідження – інтерфейси Web-систем.
Предмет дослідження – оцінка якості інтерфейсів Web-систем. Наукова задача – отримання даних для кількісної оцінки зорового сприйняття, які можуть бути використані при розробці як інформаційних технологій, так і технологій ідентифікації та діагностики особистості.
Наукова новизна – застосування когнітивних технологій, які враховують особливості візуального сприйняття графічної інформації людиною, створення ефективних інструментальних засобів і методів для розробки технологічних модулів і закінчених прикладних інформаційних систем.
В результаті виконання роботи був розроблений алгоритм методу підвищення ефективності UI web-систем, на підставі якого проведено експериментальне дослідження достовірності його результатів у середовищі MatLab.
Опис
Ключові слова
веб-сайт, юзабіліті, маркетингові рішення
Бібліографічний опис
Демська А. І. Дослідження можливостей UI web-систем для підвищення ефективності маркетингових рішень: пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія/ А. І. Демська ; М-во освіти і науки України, Харків. Нац.. ун-т радіоелектроніки, кафедра Медіасистем та технологій. – Харків, 2019. – 74 с.