Публікація: Методи аналізу та пошуку лідерів в соціальних мережах
Завантаження...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єкт дослідження – соціальні мережі.
Мета роботи – пошук лідерів соціальної мережі за допомогою методів теорії графів.
Метод дослідження – визначення коефіцієнтів значимості вершин за допомогою метрик центральності.
У роботі проведений системний аналіз проблеми пошуку лідерів у соціальних мережах. За допомогою мови програмування Python та бібліотеки NetworkX на основі визначення коефіцієнтів метрик центральності був створений програмний продукт та проведений порівняльний аналіз досліджуваних метрик
Опис
Ключові слова
аналіз соціальних мереж, метрика центральності, теорія графів, пошук лідерів, networkx, python, коефіцієнт центральності, матриця суміжності
Бібліографічний опис
Закутній С. В. Методи аналізу та пошуку лідерів в соціальних мережах : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 124 Системний аналіз / С. В. Закутній ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки, кафедра Прикладної математики . – Харків, 2019. – 93 с.