Канінець, А. А.Вовк, О. В.2024-05-182024-05-182024Канінець А. А. Система візуальних елементів корпоративної ідентичності при формуванні іміджу вищого навчального закладу / А. А. Канінець, О. В. Вовк // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 18-19.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26381У цій роботі розглядається корпоративна ідентичність та її елементи як важливий засіб формування іміджу навчального закладу. Корпоративна ідентичність грає важливу роль у формуванні образу та іміджу вищого навчального закладу, сприяє його впізнаваності та привабливості як для студентів, так і для потенційних працівників та партнерів. Також розглядаються поняття лементів, що складають корпоративну ідентичність.ukідентичністьіміджСистема візуальних елементів корпоративної ідентичності при формуванні іміджу вищого навчального закладуConference proceedings